OlofssonTina

31 maj

Permalink1
Göteborg, hotell, hotellfrukost, god mat och dricka, shopping, summerburst.

Det kan sammanfatta vår helg i Göteborg. Nu sitter vi på tåget för att ta oss hem till Ängelholm igen.



Om ni undrar vad som sticker ut från mitt öra så är det en öronpropp, haha. Då jag fick en mild grad av tinnitus efter studenten försöker jag göra så det inte blir värre iallafall.

 





#1 - - Anna:

Skönt att se att man inte är ensam som är rädd om sina öron och använder öronproppar. Själv så fick jag lättare tinnitus efter en konsert som tack och lov gick över efter några veckor. Sedan dess har jag alltid med mig öronproppar. Använder dem på konserter, uteställen, bio, spinningpass mm där volymen är för hög för mina öron. Tycker dessutom att jag hör bättre med öronproppar än utan när det är hög volym.

Till top