OlofssonTina

31 maj

Allmänt Permalink0
Blev klar med uppgiften i förmiddags, så kunde spendera nästan hela dagen i solen på balkongen :)
Riktigt skönt att kunna ta det lugnt utan att känna att man egentligen inte får för att man har en uppgift man måste slutföra.
Vid 15.30 gick jag ner mot stan för att träffa Lovisa.
Träffade farmor som gick och höll en tant under armen.
Frågade vad det var som hade hänt och tydligen hade tanten ralmat så jag fick hjälpa henne sista biten till optikern (dit hon skulle).
Sen fick jag tillbaka min kavaj som jag blev av med i lördags, skönt :)
Blev även en runda i stan med Lovisa och en glass i stadsparken, mysigt!

Ikväll ska jag följa med Sarah till salamis när hon ska spela fotboll.
Hon försöker få med mig att vara med och träna, men den karriären är förbi, haha..
Får se om jag sticker ut och springer en runda eller vad jag gör.

Imorgon är det skola 8.15-14, sen på kvällen ska jag ta det lugnt :)
Till top