OlofssonTina

31 mars

Allmänt Permalink1

Oups, vaknade 16 idag ..
Jobbade inatt till 7.45, sen kom jag hem och hoppade direkt i sängen,
så har sovit i 8 timmar iaf,
det jag undrar nu är hur jag ska kunna sova inatt..
men mamma sa att det kommer inte vara några problem så får väl hoppas på det ;P

Fick ett sms innan om att ta ett sista tag och kommer och träna innebandy idag
för arr göra det som en avslutning,
men känns som att jag kommer dit för många gånger för att hoppas på att få en rolig träning,
så kommer inte dyka upp ikväll.
Då sticker jag hellre till friskis och tränar något som kommer ge mig något!
För det har inte så värst många innebandypass gjort denna säsongen.

Imorgon ska jag jobba kväll,
så får se vad jag gör på dagen :)

#1 - - Olamaryam:

Hello, any body here???

Till top