OlofssonTina

27 oktober

Allmänt Permalink1
Idag har jag jobbat 7-16 :)
Skönt att jobba en sån dag för blir inte lika stressigt som att jobba mindre timmar, för när man jobbar 7-16 hinner man sitta och prata med dom gamla och ta det lugnt:)
Ikväll så ska jag inte göra så mkt, är träningsfri så blir till att ta det lugnt, kanske sticker till maxi och köper lite godis sen (a)
Imorgon är jag ledig, sen är det match på kvällen mot warberg kl 19, åker redan vid 15, och lär vara hemma sent, så det är lite segt, men hoppas det kommer gå bättre än i söndags iaf..

Torsdag blir det antagligen till att luncha med sarah :) var sjukt längesen jag träffade henne ;S.. not goot
Vi ska nog käka kina , gottgottigottgott

På fredag blir det till att ta det lugnt eftersom jag ska lira sm på lördag med dj18:)
Och på lördagkväll är det utgång som gäller!:)
#1 - - Sarah:

jaa alldeles för länge sen :/! Får ta en hel dag sen när vi båda har tid =) Men torsdag hoppas vi på =) får hålla tummarna för att du inte får jobb ;) du måste hinna ta det lugnt på lovet med..

Till top