OlofssonTina

29 april

Allmänt Permalink0
Igår hände det inte så mkt, hade nationella i engelska som kändes sådär, sen cyklade jag hem. Köpte även en ny mobil eftersom luckan på min andra bröts i lördags. Sen var det matte och efter det så stack jag hem och la mig ett litet tag i solen, men kan dockl inte ligga länge då jag blir så rastlös.
På kvällen var det möte för damlagen, dock frivilligt för oss i D1, men gick ändå dit för att höra hur det blir för dom andra lagen nästa säsong. Men allt var nästan bara negativt där så inte så roligt att vara där. Efter det så stack jag hem för jag skulle övningsköra med pappa (för första gången). Gick skitbra i början, men sen i slutet då jag skulle tanka gick det skitdåligt, jävligt störigt var det..
Idag så slutar vi klockan 11 (!) wiihoo. Ska lägga mig i solen direkt när jag kommer hem, är i stort behov av lite färg! :)
Till top