OlofssonTina

13 januari

Allmänt Permalink0
I helgen har det blivit en hel del innebandy. Igår både spelade jag och kollade match. Vi vann med 4-1 mot Lund vilket innebär att vi är ytterligare ett steg närmre serieseger. Vi har åtta matcher kvar varav Landskrona står för motståndet den 29 januari. De ligger fyra poäng bakom oss med en match mindre spelad. Kommer bli så sjukt spännande när vi ska möta dem. Vinner vi har vi en stor chans att vinna serien men förlorar vi så kommer troligtvis Landskrona vinna då de endast förlorat en match mot oss.

Idag blev det padel med Emmeli och Andreas. Jag fick prova mina nya kläder - sportkjol och t-shirt.



Det är synd att man inte har sportkjol inom innebandyn, haha.. det är så jäkla skönt! 
Den kommer användas flitigt när vi ska till Spanien i maj. Brukar bli padel varje dag där.

Efter padeln kollade jag när Annas Röke mötte Åstorp. Trots väldigt många chanser blev det tyvärr förlust för Röke. 

I fredags var vi på Pinchos och firade "jul" med Göran och Nonne. De ville bjuda ut mig, Linus, Lotta och Sunny.


Till top