OlofssonTina

30 januari

Permalink0
För tillfället bara älskar jag mitt arbete. Jag är glad för erfarenheterna jag fick genom att arbeta på socialtjänst men jag är så glad över att vara tillbaka till att jobba på boende igen. Jag är så glad över att jobba dygn också, det är en sådan frihet. Jag slutade jobba imorse 9.30 och nästa vecka jobbar jag dygn tisdag och torsdag. Det är allt jag jobbar den veckan sen är jag ledig några dagar igen :)

Efter jobb körde jag och köpte två nya kuddar till soffan då jag måste köpa nya innerkuddar till dem som jag köpte i förrgår. Dessa blev det istället:


69 kronor på Netto, riktigt billigt!

Blev även en runda inom stan för att köpa ostar och vin till imorgon när jag och Matilda ska ha myskväll.


Nu myser jag med kisen innan Anna kommer på besök ikväll :)

Till top