OlofssonTina

30 november

Allmänt Permalink0
Blir lite jobb denna veckan.
Ikväll ska jag jobba 16.30 - 21.45 (trygghetsjouren)
Imorgon 7 - 16 (åsbytorp)
På torsdag är det först skola där vi har paperseminarium,
sen på kvällen är det jobb 16.30-21.30 (åsbytorp).
Och sist men inte minst så är det jobb på fredag mellan 7 - 14.45 (åsbytorp).
Ska bli skönt att komma igång och jobba lite igen,
har inte gjort det så mycket sen skolan började av olika anledningar.
Först och främst för att jag ville komma igång med skolan ordentligt och sen trodde jag att jag hade tjänat för mycket (man har en viss gräns när man får bidrag, tjänar man över den får man mindre i bidrag).
Men tydligen så hade jag några tusen jag kunde tjäna mer,
men det gör inte så mycket.

Imorse var vi ute och gick en stor runda med Trix.
Var skönt att starta dagen med det.
Sen fick vi handlat nya tekakor på sjöholms,
dom är smaskens!
Till top