OlofssonTina

30 augusti

Allmänt Permalink0
Hela helgen har anna varit här och det har varit skit nice :)
I fredags spelade vi match mot p15, förlorade med 5-6, men känns ändå inte som en förlust. Fick lira med anna, viktigt viktigt ;)
Efter matchen stack vi hem här och hade mys med my :)
Igår så vaknade jag och anna med tuppen, elr jag gjorde det ;P. Sen stack vi in till stan en liten runda innan vi skulle till väla med my. Filippa och hennes bror hängde också med :)
Jag köpte 1 par skor och 3 klänningar :) niice.
Efter väla åkte vi hem till mig och gjorde vid oss, efter ett tag kom my, så beställde vi mat från pizzabox så dom körde hit den, lyxigt
Sen var vi igång, tog taxi till bahnhof där vi spenderade hela kvällen :) det var rikigt roligt, särskilt annas undersökning " Hej, jag och min kompis gör en undersökning om hur många singlar här är i detta rum.. Är du singel? :)" noot okej ;)
Sen blev det lindéns och sen taxi hem till mig :P anna sov här inatt också. =)
Idag har jag jobbat 12-18. Var iiinte sugen på det innan jag kom dit, men sen när jag väl var där så var det väl okej, men fan inte roligt när man är trött :P
Ikväll så kollar jag bara tv, för imorgon är det tillbaka till verkligheten igen
Till top