OlofssonTina

8 juli

Allmänt Permalink0
Så härlig helg det har varit.
I fredags gick jag och Linus till Barrica i Helsingborg och käkade. Dels för att fira att han gick på semester och även för att fira att det bara var åtta dagar till bröllopet.
Det var en jättemysig restaurang med väldigt god mat.





Blev även en drink på KOL innan vi åkte hem igen.


Igår blev jag rejält överraskad av mitt lag. Jag trodde jag skulle till Danmark med mamma och min moster men icke.. där stod istället en del av mitt lag och drog med mig på en möhippa. Vi hade så jäkla kul, haha.
Jag gick runt på campingarna runt Ekebo och samlade ihop pengar genom att sälja saker. Fick in hela 1300 spänn. Sen skulle vi kolla när Sverige spelade men det var så varmt i tältet så vi stack och badade.
På kvällen blev det dans inne på Ekebos område. Det var ju Ekebofestivalen denna helg.








Till top