OlofssonTina

28 april

Allmänt Permalink0
Igår hade vi enhetsdag med jobb. Temat var kris och vi hade dels SVT på besök, kommunstyrelsens ordförande samt "Sherlocked" från Malmö. Sherlocked var en del av teambuildingen som vi hade som avslutning på dagen.
Vi skulle, genom att komma in i lådan, lösa ett mord. Man fick 60 minuter på sig. Tyvärr fick vi ett hänglås i mitt lag som var isönder vilket gjorde att vi aldrig kunde lösa sista ledtråden.. men en rolig utmaning för hjärnan.





På kvällen var jag och Linus hos Jonny och Camilla på middag. Supertrevligt!

Idag har jag varit väldigt hurtig. Var först ute en mil med Tuva. När jag på eftermiddagen begav mig mot Vittsjö och Anna & Arve så beslöt vi oss för att gå runt hela sjön i Vittsjö. Så blev en mils promenad till. Kändes i höfterna till slut, haha..







Till top