OlofssonTina

30 oktober

Allmänt Permalink0

Igår bara det av mot Hässleholm för att spela match mot Röke. Vi avslutade matchen med ett resultat 4-4. Självklart är vi nöjda med att ta ett poäng. Dock var vi så pass nära tre poäng att jag inte kan låta bli att vara besviken på att vi inte fick med oss alla poängen hem.. jag är nöjd över min insats i alla fall och fick även matchens lirare vilket var roligt.

Efter matchen körde jag till Örkelljunga där Carina bjöd på trerätters. Fick bara med två av rätterna på bild. Efterrätten var pannacotta.

Idag har jag och Linus varit en runda hos Amanda och Robin. Tuva skulle få busa med Sigge. De hade väldigt roligt tillsammans och lekte jättefint :) hon är helt utslagen nu, haha

Efter det hämtade jag Hilma då hon också ville mysa med Tuva. Vi hade massa mys, fikade och sen skulle jag följa med Hilma på hennes simskola.

Mysig söndag!

Till top