OlofssonTina

26 november

Allmänt Permalink0

Fredag till lördag har jag varit i Ullared tillsammans med Martina och shoppat loss :)
Vi sov i en av stugorna som Ullared har. När vi kom in på Ullared idag var jag tacksam att vi gjorde vår stora shopping igår och inte idag - jäklar med folk!!

I veckan fick jag denna fina adventskalender av mitt hjärta. Han är bäst 💕

När vi kom hem från Ullared idag fick jag snabbt ställa om till match. IBK Lund gästade oss i munka. Och jäklar vilken match vi levererade! Den bästa matchen hittills i denna säsong. Vi var bra i 60 minuter och vann med 3-0.

Därefter var det snabbt iväg till Heddas dop.

Ikväll har det bara blivit myskväll med Tuva och Trassel innehållande pussel och film.

Imorgon är det äntligen första advent, och så mysigt det ska bli. Blir mys med alla hemma hos Tim och Matilda innan det är dags för julskyltningen.

Till top