OlofssonTina

30 december

Allmänt Permalink0
Gjorde en sammanfattning av året som gått, och oj, vad lång den blev.
Jag har ju gjort hur mycket som helst i år märkte jag.
Det har verkligen varit ett bra år i år :)
 

Januari:
- Drinkkväll med Anna
- Dop
- Mys hos Anna S
- Ludvig lärde sig säga hängpung, haha
- Hotell Tylösand med Linus
- Pinchos m. Göran och Nonne


Februari:
- Fick glasögon
- Linus skadade sitt knä..
- Jag och Tim fyllde 25 år och blev överraskade med middag i Helsingborg
- Älskade Anna överraskade mig med blombud
- Fest för Agnas som fyllde 18 år
- Middag på KOL med Linus
- Satte ner foten på jobb då flyktingkrisen höll på att även bli en kris i mitt liv
- Middag hos Madde Wickman

Mars:
- Åkte till Mexico med Linus i två veckor, underbart!!
- Hade 25-årsfest för mig och Tim med ”bad-taste”-tema
- Var i Halmstad och lyssnade på Miriam Bryant
- Musikquiz på Harrys där vi vann
- Övernattning hos Möller i Malmö
- Övernattning med Anna hos mig

April:
- Ullared
- Karsten Torebjer i Helsingborg
- Tuva fyllde 1 år och hade vovvekalas
- Kom hem från Mexico

Maj:
- Åt på 19hundra med Linus sida av släkten
- Fick hemskt besked med Tuvas höft.. dock blev det bättre efter expertutlåtande – som tur var!!
- Möhippa för Emmeli
- Tjejdag med Hilma
- Jag hjälpte till och agerade Pippi Långstrump på ett barnkalas
- Myshelg i Malmö med Anna
- Red islandshäst med mamma, Anja och Matilda

Juni:
- Emmeli och Andreas gifte sig
- Krograce i Helsingborg med mamma och Nita
- Hälsade på hos Anna och Tomas för första gången i Vittsjö
- Tjejkväll på Torstens med mamma, Louise och Linda
- Linus fyllde 31 år
- Grillkväll hos oss med min sida av familjen
- Tjejkväll hos Ida i Broby (studiekompis från universitetstiden)
- Pooldag hos Anja
- Skördade mina första egenodlade rädisor från trädgårdslandet

Juli:
- Linus hämtade sin nya bil
- Skaldjursbuffé på Rivierian i Båstad med mamma, Nita, Louise och Linda
- Kräftskiva i Strövelstorp
- Myskväll på stranden med ett härligt gäng
- Firade pappas 50-årsdag
- Böter på 2 400 kronor, stulen cykel och påkörd bakifrån. Rövvecka var vad det var!
- Sprang Bjäre extreme run
- Sommarfest hos Rebecca och Erik
- Mamma flyttade till sin nya lägenhet

Augusti:
- Träffade fina Hedda för första gången
- Var en vecka i Cypern med hjärtat (som jag fick i 25-årspresent)
- 30-årsfest för Kim med 80-talstema
- Fika hos Linda och company
- Spelade Ängelholm outdoor
- Göteborg med Anna

September:
- Innebandysäsongen drog igång igen
- Kreta med Emmeli, Moe och Jessica
- Övernattning i stugan
- Käkade på Bonasera med Linus
- Hade två heldagar med jobb på Margretetorp

Oktober:
- Fick reda på att jag hade allergi
- Firade Emmeli som fyllt år
- Fika med Sofia
- 50-årsfest för mamma

November:
- Julskyltning med mys innan hos Tim och Matilda
- Övernattning i Ullared
- Dop för Hedda
- Firade Lottas födelsedag på Pinchos
- Firade Claras 1-årsdag
- Firade Göran på farsdag med mat på Klitterhus
- Lagfest hos mig med utklädnad
- Spelade shuffleboard med Emmeli och Andreas
- Massage med Emmeli

December:
- Bowlade med Hilma
- Köpenhamn med mamma, Linus, Tim, Matilda, Emil, Carro och Clara
- Göteborg med Linus, Anna och Tomas
- Julmiddag hos mormor och morfar
- Vi fick vår nya soffa
- Julafton i stugan
- Och sist men inte minst kommer vi fira nyår hemma hos oss med trevligt sällskap :)

Till top