OlofssonTina

31 juli

Permalink0
Än så länge har vi haft en underbar resa i Prag. Staden är ju bara så fin att promenera rundor i.

I onsdags käkade vi på TGIF och tog en kaffe på Starbucks.



Personalen frågade efter mitt namn och jag presenterade mig som "Fjas". Jag hade kunnat hålla mig för skratt om inte Emmeli hade lagt sig dubbel bakom mig av skratt.

Därefter blev det några drinkar på ett trevligt uteställe.





Igårmorse blev det frukost på Café Savoy. Fint ska det vara!


Därefter gick vi över Karlsbron och strosade i gamla stan.

Sen köpte vi dricka och snacks för att sätta oss i en park och fira lite.


Ser ut som att jag fotograferar personerna på segway, så är dock inte fallet.

Vi käkade kvällsmat på Hard rock café som även hade happy hour, aldrig fel.



Har min systemkamera med också men än så länge får ni nöja er med mobilbilder.
Till top