OlofssonTina

31 juli

Allmänt Permalink0
På måndagen passade på att åka till Hässleholm för att hälsa på Anna.
Vi lunchade och gick och kollade i lite affärer.
Fick fyndat en del:
 
Bikini till när jag och mamma ska åka till Kreta (det är bokat!!)
Örhänge samt en tröja.
 
På tåget hem från Hässleholm hamnade jag framför en trevlig  man från Frankrike.
Vi pratade om allt från Öland till det kommande modet i Paris: militärmönster (hett tips)
 
Imorse bjöd jag mamma, pappa och Tim på bullar och tekakor.
Sedan bestämde vi oss för att åka upp till stugan och pyssla lite i trädgård och inomhus.
 
Bland annat rensade jag och mamma all plattor.
 
När vi gick ner till sjön blev Trix galen och ville bada
 
Crazy hund.
 
Och sedan jobbade jag 14.30-21.45.
Fick hoppa in två timmar tidigare då det var jättemycket att göra.
Men man kan ju lika bra jobba om man ändå ska dit.
 
Imorgon blir det jobb 7.30-16.45,
sen blir det träning på kvällen.
Till top