OlofssonTina

26 oktober

Allmänt Permalink0

Igår skrevs tentan färdigt och man kan nu pusta ut (för ett litet tag).
Andra delen kändes inte lika bra som första så får se om jag vill göra om den eller inte.
Har 10 poäng att försöka kamma hem på en rättsgångsrapport också samt har jag redan 10 poäng från ett domslut som vi gjorde.
För att vara godkänd ska man ha sammanlagt 27 poäng, så behöver minst 7 poäng på tentan.
Mitt mål är 15 så man inte behöver lägga ner så mycket tid på rapporten, men men,
den som lever får se..

Igår efter skolan så åkte jag bara hem om och lämnade 10 kilo böcker sen bar det av mot hbg igen.
Skulle fika med Rebecka och det blev dessa godingarna:


Pumpan var min och den var god, fast mäktig, orkade inte hela.

Sen åkte vi hem till mig och tog det lugnt, kollade film.

Idag har vi strosat rundor på stan och kollat i lite affärer.
Fick köpt en klänning på mq's rea.
Kanske visar upp den imorgon.

Ikväll är det match mot Landskrona som gäller.
20.00, borta ..
Segt, kommer inte vara hemma förrän typ 23.30.
Men är sjukt sugen på match i alla fall.
Hade varit skönt med en vinst till.

Imorgon blir det skola och sen på kvällen ska jag och Rebecka avnjuta fondue inne i helsingborg.
Smaskens!

Till top