OlofssonTina

28 november

Allmänt Permalink0

Här kommer bildbomben från helgens övningar.

I fredags var jag hemma hos Möller med Sofia, Anna och Evelina.
Vi kollade på idol, snackade massa skit och kollade film :)
Du var saknad möller!
Har dock inga bilder därifrån.

I lördags var det match och tjejdag i kungshallen.
Jag och Ring skulle hålla i denna tjejdag och jag tror vi skötte oss bra.
Tjejerna verkade ha det roligt.
De fick göra massa hejaklacksramsor och lite så.

Sen var det dags för vår match mot Finn.
Än en gång förlorar vi.. Det blev 4-6.
Det sura var arr de verkligen inte var så mycket bättre än oss.
Vi hade lika bra kunnat vinna, om vi hade kämpat som ett lag det vill säga..

På kvällen blev det förfest hos Jossa med Ring, Fille, alex och Frida.


Jag & Josse i våra sugrörs-glasögon, haha


Jag & Fille, haha


Shot i äggkoppar, haha


Josse

Efter förfesten hos Josse bar det av till Bahnhof.
Sedan blev det en runda till pizzabox:



Nettan


Fille lite sleden, haha


Alexandra


Nettan

Igår var det dags för 1:a advent.
Mamma, pappa, Tim och Emil kom hem till mig vid 15 då vi drack lite glögg, julmust och åt pepparkakor.
Då julskyltningen blev inställd gick vi ut en runda på stan istället och sen köpte vi hem mat och åkte hem till mamma och pappa.


Emil

Vi fick vars en adventspresent, detta var min:

Till top