OlofssonTina

31 oktober

Allmänt Permalink0

Kvällen igår var skitrolig :)
När vi kom till villan så fick vi först välkomstdrink med massa mingel,
sen var det dags för att äta.
Till huvudrätt fick vi kycklingfilé med klyftpotatis och bea och till efterrätt fick vi sorbetglass.
Helt okej för att bara ha betalat 100 kronor.
Och drickan var helt okej billig.
20 kronor för ett glas vin, 25 för öl/cider, jag trivdes!
Träffade min gamla tränare på villan,
och det blev även att vi drog ut med dom.
Drog till tempel och det var helt okej med folk, trodde dock det skulle vara lite mer,
men vi hade roligt ändå :).
Om ni vill se lite bilder så kolla här:


Här var min utklädnad



Niklas i min klass med en lösnäsa till förfogan



Här var vinnaren till bästa utklädnad!



Jag kan ju säga som så här att mina tuttar stod nästintill i centrum,
både tjejer som killar ville klämma och känna.



Tjej som klämmer



Kille som klämmer

Jag kan säga som så att vi hade roligt i alla fall :)

Och ni som känner mig vet att jag älskar utklädnader!

Till top