OlofssonTina

31 maj

Allmänt Permalink1
Fick mvg i psykologi and i'm happy!
Det var det ämnet jag mest av allt ville ha mvg i,
kommer ju läsa väldigt mycket sånt när jag kommer in på högskola.
Nu väntar jag bara på mitt mattebetyg som jag vill ha vg i.
Kändes inte som det gick jättebra på nationella, men förhoppningsvis går det bra.

Körde och köpte grillad kyckling innan och sparris som jag kokade.
Sparris kan vara sommarens godaste grönsak asså, helt sjukt gott med smält smör och salt på!
MUMS
Nu är jag proppmätt, så ska bara ta undan all tvätt som jag tvättade igår,
sen tänkte jag ta mig en liten tupplur innan det är träning ikväll :)

Får se om man kanske hittar på något mer också,
börjar ju trots allt inte förrän 14 imorgon (a)

#1 - - Andrea:

härligt med psykologin! Jag sitter just nu och håller på med sista uppgifter jag har i psykologi :)



Har förresten två tävlingar igång i bloggen just nu, du kan vinna ett somrigt halsband och/eller två burkar kosttilskott. Titta gärna in under kategorin tävlingar om du är intresserad! :)

Till top