OlofssonTina

31 maj

Allmänt Permalink0
mina ben kommer vara döda imorgon ......
Körde explosivitetsträning idag, och ja, vad ska man säga.
Först var det inte så jobbigt, men jag sa redan innan träningen att jag skulle vara död i benen.
Inte första gången man kör sån träning.
Så efter träningen var jag tvungen att jogga ner en runda,
och jag sprang precis som om det hade hänt en liten olycka i byxan, för inte såg det normalt ut iaf, haha.
Lårmusklerna kändes som sten.

Efter träningen körde jag ner till stan för att ta en liten glass med rebecka och snacka om helgens bravader.
Kanske ska följa med henne och kolla på hennes nya lägenhet imorgon,
känns sjukt, hon kanske flyttar denna veckan, till helsingborg :)
Nädå, jag är inte avundsjuk .. ;)

Imorgon börjar jag 14.10.
HELT ok
Ska antagligen bara lämna in bok typ, sen sluta
Kanske blir en lunch med emil innan dess.
Han skulle se hur han orkade.
Jobbar ända till 06.00 imorgon bitti,
och jag tror inte han kommer vakna vid tolv iaf ;P.

Sen på kvällen blir det nog sällskap med rebääga eller något.

Nu ska jag starta sex and the city filmen :)
Till top