OlofssonTina

30 mars

Allmänt Permalink0
Inatt ska jag jobba natt för första gången i mitt liv.
Undrar hur det kommer gå!
ska jobba 20.30-7.45, haha..
Det svåraste kommer självklart vara att hålla sig vaken,
man är ju inte direkt van att vara upp så länge förutom typ senast till 5 när man varit ute och festat ;P
Så ska bli intressant att se vad man tycker om det.

Idag har jag annrs varit inne hos Linda och Hilma och hälsat på.
Hilma skulle egentligen sova när jag kom in,
men när hon såg mig så ville hon inte det längre, haha.
Så hon var en aning trött när jag väl skulle gå.

Sen har jag även varit i skolan och hämtat psykologi-boken och varit på biblioteket.
Nu undrar jag vad jag ska göra för att jag ska kunna sova en stund innan jag börjar jobba.
Måste sova innan för annars kommer jag aldrig orka.

Imorgon är jag ledig, så får se vad jag hittar på,
får ju sova första delen av dagen.
Sen på kvällen blir det nog träning har jag tänkt mig :)

På lördag är det dags för att fira sarah som fyller 20 :)!
Till top