OlofssonTina

30 januari

Allmänt Permalink2
Denna veckan har faktiskt varit helt okej :)
Har hänt ganska mycket och förhoppningsvis är det bara bra saker, återstår att se
Igår passade jag först mitt underbara gudbarn, sen var det skola.
Betalade även en stor del av resan så nu är det klart!:)
Efter det lunchade jag med Rebecka & Linn en runda på torstens, sen stack jag till väla.
Försökte hitta ngt fint till bilen, men hittade inget speciellt .. (a)
Så jag körde hem och hämtade min vågtång som my skulle låna sen åkte jag hem till henne.
Hon bjöd mig på lite mat, nudlar, räkor, lax och grönsaker. var riktigt gott
Sen kollade vi H3 när dom mötte igul, var en ganska tråkig match. Hände inte så jättemycket, men dom vann iaf
Sen körde jag hem my innan jag skulle till sabbe,
vi spelade lite spel och så, där var andra tjejer också. och jag kom näst sist i spelet,
men hoppas det är som dom säger otur i spel, tur i kärlek (?)
Vilken tur jag kommer ha isf .... ;)

Nu när jag tänker efter hann jag med sjukt mycket igår, men det kan vara skönt med ett fullspäckat schema ibland

Idag är det match som gäller! :)
Ska möta FBC Göteborg på bortaplan
Matchen börjar inte förrän 16.45 , sjuk segt!
Kommer inte vara hemma förrän kanske 22 ?
Sen ska jag hem till Lovisa där det blir lite förfest innan utgång antar jag


#1 - - Anonym:

sjukt bra bild :D

#2 - - Tina:

Som fan! :)

Till top