OlofssonTina

29 augusti

Allmänt Permalink0
Denna helgen har varit helt okej :)
I fredags var det  match mot Älvstranden,
dock förlorade vi med 5-4 .. Gjorde ett mål, men hade kunnat göra ett antal till ..
Efter matchen blev det hem och göra vid sig för att sedan sticka till Tord.
Där var det lite förfest som sedan avslutades på Torstens.
Var en trevlig kväll.

På lördagen köpte jag dammsugare, haha..
Köper lite såna tråkiga saker nu när man har lite pengar,
så går inte allt när man väl flyttar ;P.
Sen kollade jag och my innebandy vid 17.
Efter det blev det kinamat och sedan hem till Madde Hansen.
Där var det lite tjejsnack och massa cosmopolitan ;)
Sedan blev det taxi till bahnhof där det blev massa drinkar och dans!

Idag kollade vi innebandy igen.
Dock kom vi dit för tidigt så körde till espresso house och hade en sen lunch.
Köpte en sjukt god grillad macka med mozarella och kyckling, rekommenderar verkligen den!
Ikväll har jag inte gjort så mycket,
färgade mitt hår och blev ganska nöjd :)
Blev lite brunare och gjorde mig av med slingorna.

Imorgon börjar skolan och det ska blir väldigt intressant :)
Ska bli kul att se vilka man ska läsa med.
Till top