OlofssonTina

27 april

Allmänt Permalink0
Jag var väldigt duktig igår,
jobbade 7.30-16.45, det ska jag även göra imorgon.
Kommer bli goa pengar i maj ;)

Idag kollade vi på film i 1,5 timme på psykologin,
det var inte skönt för min rumpa,
sitta på en pinnstol med en halv centimeters tjock dyna var inte skönt om man säger som så.
Men filmen var väl helt okej, om man tänker på utbildningssyftet,
den hette "min son" och handlade om en mamma som var väldigt kontrollerande över sin son.

Vi har hur många inlämningar som helst som ska vara inlämnade nu känns det som.
Svenska, fritidskunskap x2, ULS & psykologi.
Får ta fatt i dom på torsdag.
Idag och imorgon ska jag unna mig lite pluggfria dagar, tycker jag att jag är värd (a)

Ikväll sticker jag till friskis,
vet dock inte vad än, antingen skivstång eller gymma kanske.
Får se vad rebecka kan bestämma sig för, tänker inte gå på jympa som hon vill, haha..
Till top