OlofssonTina

25 april

Allmänt Permalink0
Inte uppdaterat på ett tag.
I torsdags var det 50 dagar kvar till studenten,
och självklart skulle det firas! :)
Först skulle jag på möte med innebandyn om nästa säsong,
som jag inte ens vet var jag kommer spela någonstans.
Så kändes lite onödigt.
Efter det stack jag inom rebecka där linn och rebecka väntade,
stack hem till mig och hade det trevligt,
fram tills vi skulle cykla ner till stan ......
I nedförsbacken cyklar jag fridfullt,
och rätt vad det var så kommer rebecka, som skjutsar linn, förbi mig,
och hon cyklar så pass nära att linns väska fastnar i mitt styre och jag och linn ramlar.
Först trodde jag att jag hade brutit min svanskota,
vilken smärta!!
Men vi fortsatte till stan iaf,
dock tog min kväll slut redan vid 12,
hade så ont så kunde inte fortsätta med till bh.
Skulle jobba dagen efter också.



Jag & Linn "fox"


den andra sexbomben


I fredags jobbade jag, som sagt.
8.30-16.45, var faktiskt inte jättetrött,
hade bara sjukt ont i rumpan när man skulle kliva i och ur bilen hela tiden, haha..
Sen på kvällen så lagade jag & rebecka mat,
marinerad fläskfilé med klyftpotatis, sallad, sås och tinas special-vitlöksbröd ;)
sjukt gott var det!
Sen hade vi en glassbakelse som efterrätt :)
väldigt trevlig kväll!

Igår så var det årsfest som gällde,
och vilken kväll det blev :)
Jag hade skitroligt,
förhoppsningsvis var det en förbättring jämfört med förra årets årsfest,
kan inte jämföra för var inte med på den, men alla verkade nöjda :)
Stack även till bh, och där var det 70- och 80-talstema, skitbra musik!
och där var mycket folk också, så det var sjukt roligt :)!
Sen blev det lindéns och hem till emil för att sova ;P
Sov 2 timmar, sen väckte emil mig, tack!
men men, brukar inte kunna sova efter jag varit ute i vilket fall, men två timmar .. ;P
Sen kom han ( han sov i min säng ;P) och bjöd på frukost,
efter det stack jag hem och gjorde vid mig,
sen gick vi till uteserveringen och åt lite, väldigt gott.
När vi hade käkat så körde vi till torekov och hälsade på mamma och pappa som var i husvagnen.
Och nu sitter jag här,
får se vad som händer ikväll, förmodligen inget speciellt
Till top