OlofssonTina

28 september

Allmänt Permalink0
I helgen så har det varit lugnt, har varit med sofia och sabbe, sen har jag tränat, jobbat och spelat match.
Spelade mot Jönköping igår, det blev 2-1, och jag gjorde inte min livs match direkt, sen spelade vi på 3 kedjor som jag inte tycker om, okej om man gör det i början, men inte i slutet. Visst, vi gick ner på 2 kedjor när det var 10 minuter kvar, men det skulle gjorts tidigare.
Har precis redovisat min "hemlighet" på dramat, och kan ju säga som så att det blev en starkare reaktion än vad jag tänkte mig, haha, satt typ och storbölade. Berättade om att jag egentligen hade haft en syster som dog, på grund av en sak som jag gjorde. Fast det inte var sant levde jag mig in så mycket i berättelsen att jag började gråta. Ganska häftig känsla faktiskt.
Ikväll blir det träning, blir inte så mkt mer än så för den varar i 3 timmar, men sen börjar jag inte förrän 12.45 imorgon så kan vara uppe lite längre :)
Till top