OlofssonTina

30 november

Allmänt Permalink0

Igår var det julskyltning i ängelholm, gick dit med mamma och pappa
Köpte ingenting, men bara mysigt att gå rundor bland allt folk, fick lite julkänsla iaf :)
Stack till hallen och kollade hj18 när dom mötte Fch, träffade linnea så satt och snackade med henne om helgens bravader. Men jag gick innan matchen var slut för mamma, pappa och tim var hemma hos emil och drack glögg.
Tim beställde pizza till dom, men jag tog en sallad, känner mig duktig (a) haha
Sen på kvällen tog jag bara det lugnt, kollade saw 6. Tyckte den var riktigt dålig faktiskt. Skådespelarna var inte alls bra, man såg riktigt hur fejkat dom spelade..
Men sen somnade jag inte förrän typ 1, låg i sängen och bara glodde rätt upp i taket typ, vet inte vad det var, kan ha berott på att jag sov till 12 och sen somnade en liten bit in i filmen också (a) haha

Idag gjorde jag mitt ibg-arbete. Tror ändå att det blev bra, improviserade en del, haha. Vi skulle skriva ompowerplay och boxplay.
Så nu har man "bara" inlämning i filosofi, religion och geografi kvar, dom ämnena jag älskar mest......

Till top