OlofssonTina

29 november

Allmänt Permalink0
Igår spelade vi mot Södradal i lund för att inviga en arena
Matchen blev dock inte som vi hade tänkt oss.. blev en förlust med 6-5, men vi kämpade bra
Vi hade ledningen, men sen fick dom 2 skitmål som gjorde att dom tog ledningen, och vi kunde inte komma ifatt
Vi var väldigt nära några gånger men bollen gick inte in.. säger som ullis, vi hade inte marginalerna på vår sida

Efter matchen var det till att skynda sig att göra vid sig. För matchen slutade kl 19, och då började pub-middagen
Lite dåligt kan jag tycka, varför ska vi behöva lida för att vår match är slut då?
men men, när vi väl kom dit så kändes det som att maten var slut, men det var den inte, var bara lite saker att välja mellan
Och det kan jag tycka kan vara lite dåligt, vissa köpte biljetter för 150 tror jag dom kostade, och då fick dom tomat, gurka, ost, majs, 2 såser och kött, men men det var trevligt iaf. Satt och snackade med anna, madde, fille och sanny

Efter middagen var det dags för efterfest. Kände mig ganska stolt faktiskt, fixade en dans med daim eller vad hon hette, haha, till emil och han bara ignorerade henne.. dålig stil ;)
Jag hade roligt iaf så det var bra :)

Bussen hem skulle gå klockan 1, men den gick inte förrän 1.20 kanske, sen skulle vi inom både hbg och strövels för att lämna av folk så vi var inte hemma förrän vid 2.30, så det blev ingen utgång för min del, kändes inte så lönt

Idag vaknade jag 12, brukar aldrig sova så länge
men idag kommer vara en pluggdag.. måste göra 2 inlämningar idag, kul kul
Tänkte jag ska gotta till det med lite nötter idag :) eller kanske gurka och dipp
Till top