OlofssonTina

31 maj

Allmänt Permalink0

Får väl börja med att säga grattis på morsdag till mamma. Hon fick en turkos runika av mig & Tim innan idag som är skitfin. Köpte den på mq i fredags :)

Bröllopet igår var hur trevligt och roligt som helst :)
Dagen började med kyrka 15.30 där jag grät som ett barn. Tårarna bara forsa ner när jag satt i kyrkan och kollade på Pierre & Louise, och ja, jag vet vad du tänker sabbe, haha.
Efter kyrkan så åkte vi till Heagård som ligger mellan munka och Ängelholm där alla minglade i trädgården och gick en tipsrunda om Louise & Pierre. Sen efter ett tag så kom brudparet och då var det dags för lite foto igen, sen gick alla in för att sätta sig.
Jag fick Daniel Ljunggren som min bordsherre. Fler personer jag hade runt om mig var Emil, Emma ring & Peter Andersson. Jättegod mat var det också :)
Förrätt:
Färsfylld kycklingklubba med avokado och cumquatsallad
Varmrätt:
Kalvtournedo med rödvinssås, sötpotatis créme, coleslaw & stekt färskpotatis
Efterrätt:
Jordgubbsmousse toppad med färska bär och vit choklad

Sen eter maten var det lite bröllopstårta och kaffe. Och till slut var det dans.
Citat Håkan Liedberg för några timmar sen "Tina du var fan dansgolvs-slampan igår" haha. Något fel med att jag tycker det är roligt att dansa? ;)
Idag har jag inte mått bra, fy fan säger jag bara. Har legat i sängen hela dagen typ. Men det var värt det ;P

Här är en bild på mig & Marie efter kyrkan igår.

Till top