OlofssonTina

28 juni

Allmänt Permalink1
Igår var det 18-års fest för julia & Emma. Jag, Sofia & Madde var "Mean girls", det kom vi på typ i sista minuten bland mycket velande. Fanns många snygga karaktärer ;)
Jag och sabbe "went wild" på festen, haha, mer om det får ni inte veta ;P
Idag har jag bara varit på stranden med mamma, träffade anna, sofie, therese, markus och tim där så la mig med dom istället :)
Känner mig hyffsat varm nu om man säger som så.
Nästa vecka ser ut så här:

Måndag: Jobb 12-16, träning
Tisdag: Jobb 12-16, träning
Onsdag: träning
Torsdag: Träning
Fredag: Jobb 16-?
Lördag: Jobb 12-?
Söndag: Jobb 12-18

  Jag får även träffa min mosters nya valp som hon får på lördagmorgon då jag ska sova där fre-sön eftersom det inte är lönt att komma hem om emellan, och den kommer vara så sjukt sööt :)


ciiaooo
#1 - - one of the wild ones:

ggrrrrr... hahahaha

Till top